Aanmelden nieuwe leden en wijzigingen van gegevens

Indien u een volkstuin wilt huren, moet u zich bij de secretaris aanmelden.

U moet aangeven of u interesse heeft voor een tuin aan de Lange Trekken of aan de Beemdstraat te Bladel. Waar deze complexen liggen en welke tuinen nog beschikbaar zijn, kunt u hier zien.

Graag vernemen wij uw naam, huisadres met postcode, telefoonnummer, en zo mogelijk een mailadres.

U krijgt altijd bericht of en welke tuin wordt toegewezen.

Als er geen volkstuinen meer vrij zijn, kunt u op de wachtlijst gezet worden. U betaalt dan wel 5 euro inschrijfgeld.

Indien u een tuin krijgt toegewezen wordt eenmalig een borg van 25 euro gevraagd, welke u terugkrijgt indien u bij beëindiging van het lidmaatschap uw tuin netjes oplevert.

De tuinhuur voor een hele tuin bedraagt 30 euro per jaar. Voor een halve tuin betaalt u 15 euro per jaar.

De penningmeester stuurt u jaarlijks een factuur die u voor een bepaalde datum dient te voldoen.

Leden moeten bij de secretaris ook wijziging van gegevens doorgeven (bijvoorbeeld bij een verhuizing of een nieuw mailadres).

Secretariaat:     Paul van de Weijer Koekoeksbos 7, 5531 DZ Bladel, tel. 06-53475390

E-mail: volkstuindersverenigingbladel@gmail.com

Penningmeester: Arno Sleddens